Dækker over flere aktiviteter og emner, der kan kombineres og stå alene som kortere oplæg, foredrag, workshops og kurser
Emner som kan integreres er:
- Konfliktløsning og -mægling
- Kommunikation, adfærd og konflikthåndtering *
- Kundekontakt og konfliktforebyggelse
- Kundeservice og demens
- Teamdannelse og organisationsudvikling
- Medarbejdertrivsel og teamledelse
- Lederteamet og dets potentiale
- Teamkompetencer og behovet for social- og følelsesmæssig intelligens
- Organisationsudvikling og agileprojektledelse (Scrum)
Alle kurser og workshops kan tilpasses de behov, som ønskes tilgodeset. Emnerne kan også tilbydes som kortere indlæg eller foredrag med plads til debat på temadage eller afdelingsmøder mv. De kan fint afholdes i det dejlige område ved Rebild Bakker, ligesom outdoorforløbene, da vi her kan tilbyde gode rammer med både specielle kursuslokaler og mere traditionelle konferencefaciliteter i både Rebildcentret og på Rold Storkro.
Efter 12 års samarbejde med Midttrafik og henved 200 kurser har Bjerg et solidt greb om undervisningsforløb for buschauffører og andre service medarbejdere i trafikselskabet.
Hovedfokus var her primært rettet mod kundeservice og konflikthåndtering.
Især chaufførgruppen er bredt sammensat af folk med meget forskellige erhvervserfaringer, både højt- og lavtuddannede, samt mange forskellige nationaliteter.
Det har givet gode erfaringer i at tilrettelægge undervisningsforløb, der rammer bredt og både kan løfte fagligt svage og samtidig inspirere erfarne medarbejdere.
* Ønsker du at afholde kurset: Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd, som et tredages AMU kursus (min. 16 deltagere), så tag kontakt for yderligere information.